آرزوهایم برای تو

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

آرزوهایم برای تو

 

پشت هر کوه بلند

 

سبزه زاریست پر از یاد خدا

 

و در آن باغ کسی می خواند

 

که خدا هست، دگر غصه چرا؟!؟!...

 

آرزو دارم: خورشید، رهایت نکند

 

غم، صدایت نکند

 

ظلمت شام، سیاهت نکند

 

و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست

 

حضرت دوست جدایت نکند...

 



نظرات شما عزیزان:

پرواز پروانه خیال من
ساعت21:29---22 فروردين 1391
آرزوهایت برآورده شود انساالله...

m.k
ساعت22:09---20 فروردين 1391
خدایا !
به هر که میوه ی سنگین عشق می دهی ، شاخه ی و جودش را می شکنی . تو خود مرهم شاخه های شکسته باش...


یاس
ساعت18:45---19 فروردين 1391
برايت دعا مي کنم
که اي کاش خدا از تو بگيرد هر آنچه را که خدا را از تو مي گيرد.(دکتر شريعتي)


پرواز پروانه خیال من
ساعت18:02---19 فروردين 1391
چرا دیگر نمی آیی ب کلبه ام! نکند رفته ام از یادت...آری شاید رفته ام...
هعییییییی...روزگار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |